Fitnessfestival, tävlingar & träningsklädsinköp hela helgen...

Då har jag varit och sett första byggartävlingarna nånsin i hela mitt liv i alla fall. Var iväg över helgen till Göteborg och Fitnessfestivalen samt Luciapokalen och tittade på allt från Bodybuilding till Bodyfitness till Bikinifitness till Womens physique, mer orkade jag inte sitta still :).
 
 
Lite inköp under mässan, Six Deuce tights och Dcore linne!
 
Väldigt trevlig mässa var det! Mycket att se och handla och framförallt JÄTTESKÖN stämning! Och måste säga det, bra MYCKET SNYGGARE FOLK här än på hobbymässan asså hahhahaha, flåååt! Men det är sant! Jag som dessutom ÄLSKAR tattoos och grejjer asså jisses, dreggel dreggel på alla dessa vältränade snygga tjejer och killar med massa vackra tatts!!! Sen vare askul att se vissa stereotyper i sin rätta miljö också, som tex jättebiffarna, rakade skallar, tajta tröjor, ofta gaddade och med en sätt att gå på sådär med armarna som inte når sidorna och när dom kom flera stycken på en gång så såg det riktigt kraftfullt ut :)!! Å alla assnygga tjejerna i sina Freddy-brallor (vägrade köpa dessa för 85% av brudarna där hade dom), mammmmmmaaaa mia ;)!
 
 
Six Deuce tightsen, skitsnygga!
 
Ville ju se tävlingar innan jag bestämde mig för att eventuellt tävla själv iom jag är nybörjare på detta med att lyfta skrot. Kan säga att det blev mer klart att det inte är min grej alls. Utan att döma nån alls, missförstå mig rätt att titta på alla dessa enormt vackra tjejer och killar uppskattar jag stort, inser vilket jobb väldigt många lagt ner också!! Heder till er alla!! Men det är inte för mig att trippa runt i högklackat och bling-bling och le och niga bara. Skulle vara tvungen att sälja en stor del av min själ för att göra detta och det tycker jag inte är värt det.
 
 
Lite bilder från allt från Bodyfitness, till Bikinifitness, Bodybuilding och Women's physique!
 
Kan ändå tänka mig att jobba för tävlingsformen och se hur långt jag kan komma med det, men då utan att tävla OM det nu inte är så att man i nån av grenarna kan gå upp och göra sin grej utan att behöva ha allt det runtom, vet inte riktigt vad reglerna är där, får kolla upp. Så just nu tror jag att jag siktar in mig på att vara i tävlingsform när fyllda 45, alltså inte nu i sommar utan nästa. Vill inte skynda på det alls då jag just nu har andra mål till denna vår utan det får ta tid och jag vill hålla mig borta från skador och inte heller känna mig tvungen att dricka massa gainers och proteinpulver osv, då jag har svårt att sluta gå ner i vikt mestadels när jag tränar.
 
 
 
Ompu-tightsen, köpte gula och blå, kompressionstights och supersköna/supersnygga, all-in-one!!
 
Så vi får se om det blir nån scen för mig eller inte, men blir det det så äre i typ flip-flops (ej klack!) och svart eller vit bikini utan massa bling bling och niger gör jag inte oavsett :P
 
 
Ompu-sportbehå!
 
 
Ompu-tights (blå) och ett snyggt linne från Jabb!
 
Sammanfattningsvis så tycker jag absolut det var väl värt en hel helg, väldigt kul också att träffa massa folk man känner mer eller mindre, gymmen måste ha varit helt tomma i helgen för alla var ju där :)! 
 
Önskar alla en sköööön onsdag!!!!
 
P.S. Hjälp till att Sänka näthatarna! Startat en grupp där vi hjälps åt att slå tillbaka mot näthatarna! Kika gärna in och gå gärna med på fb: Sänk näthatarna, hjälp varandra . D.S 
 
 

Kommentera här: