Dubbelmoralen kring sex & high five för alla score jag tagit hem...

Kommer vara brutalt rak, pallar inte sugarcoat-a!

Är förjävla trött på dubbelmoralen kring kille som king och tjejen som slampa i samband med sex. När ska den få ett SLUUT!! Blev sjukt sne när jag såg att det var på tapeten igen iom nån tjej i nån såpa legat på första kvällen. Som att hon inte har rätt till det? Som att det inte är hennes kropp? Hennes sexualitet? Som om det inte är hennes lust som ska styra utan andras ”uppfattning” om vem som ska ligga, hur ofta och med vem?!?!

Sett åtskilliga småvalpar skriva skit som: ”Bättre med en nyckel som kan öppna alla dörrar än en dörr som kan öppnas av alla nycklar”. Jasåå, vilka jävla dörrar är det du ska öppna dårå med din jävla supernyckel om du samtidigt anser att en dörr bara ska öppnas av en nyckel. Ska du ligga med snubbar istället då för att ”bli” nyckeln som öppnar alla dörrar?!? Brist på logik är ju för faan skrattretande. Har ni ens läst vad ni skriver och hur ni i SAMMA mening motsäger er själva… Tror inte det va. För att inte tala om att vi tjejer kanske inte heller vill ha en jävla kladdig nyckel som redan öppnat alla dörrar och kanske är utsliten, trött och antagligen smittsam med.

Samma med killar som gör sig lustiga över att tjejer är uppiffade, sminkade med högklackat, kort & tajt. Man sitter och förlöjligar och anser mode är blaj och "fattar inte" att tjejer ägnar så mycket tid åt smink/kläder osv och sen går man in i lyktstolpar, visslar, tutar och nästan krockar eller vrider nacken ur led när man ser JUST en sån tjej gå på trottoaren. Näråå ingen dubbelmoral där inte… Superlogiskt… Är ju dessutom stooooor skillnad mot att lägga ner massor med tid att springa efter en läderboll ihop med 10 andra snubbar eller i evigheter fixa med nån skitbil och lägga alla pengar på senaste bilstereon och bilmattorna. Ojaaaa…

Dubbelmoralen är så sjuk bland killar på sånt här. Sitter tex stor del av sin vakna tid och letar porr osv på nätet, glor det, letar, sparar, laddar ner, gömmer, betalar för,  r—kar till osv och sen tycker man porrskådisar är slampor & h—or… Jahapp what does that make you then? Det är ju för faaan du som står för efterfrågan, din sucker. Sen när du får det du gapat efter då är det läge att försöka tracka ner på det?! Men sök det INTE dårååååå!! Så försvinner det ska du se och så blir du säkert en mycket lyckligare snubbe och slipper snacka skit om dom som jobbar med det. Enkel logik meeen inte hos snubbar inte. Anser du porrskådisarna billiga så gissa vad jag anser dig som är besatt av att leta/glo och betala för det vara dårååå…

Jag gillar att ligga och tro det eller ej jag gör det för JAG gillar att ligga, skiter väl fullständigt i om snubben vill ha en ”dörr som öppnas av en nyckel eller flera”. Passar det inte så försvinn, finns andra nycklar som kanske inte är utsliten av att ha ”öppnat alla dörrar” vetdu. Har inte jag rätt att kräva att du ska vara oskuld så vem faaan är du att kräva nåt av mig?

Å ni tjejer som kommer med ”så skulle jag aldrig göra, jag håller mig till en man och det räcker för mig”, sorry, men ni blir inte ett dugg ”finare” av att skriva/säga sånt, tvärtom inser dom flesta att ni försöker övertyga er själva och andra om er ”finhet” för det finns med stor sannolikhet skelett i den garderoben alternativt avundsjuka för att andra gör som dom vill medan ni själva sitter fast i er "finhet" som är pådyvlad er av andras "tyckande"… 

Killar som fattat detta ovan och inte tänker ologiskt, grymt! Ni är dom grymmaste liggen för då är det inget skambeläggande i det som är ett av våra vanligaste drifter, för nån av oss!

Tjejer, VÄGRA tillåta andra diktera eran sexualitet!! Gör det DU vill, det är då det är najzzigast för en själv OCH ditt ligg!! Att låta andras tyckande styra ens sexliv är ju hur sjukt som helst...

Kinga som jag är: high five för alla grymma score jag tagit hem genom åren!!  

 
P.S. Hjälp till att Sänka näthatarna! Startat en grupp där vi hjälps åt att slå tillbaka mot näthatarna! Kika gärna in och gå gärna med på fb: Sänk näthatarna, hjälp varandra . D.S 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Fan vad bra du är :-) sugen på en dejt med dig ;-) Pusti budale !!! L

Svar: Hahhahaha tack du :)
BadassJass

2 Johanna - enklaknep:

Underbar läsning! Du satte verkligen punkt för den tröttsamma diskussionen. Det är verkligen tröttsamt med killars syn på kvinnor ibland, alla är inte så men det är majoriteten som gapar mest.

Tack för bra läsning och åsikter. Din blogg är as grym!

//Johanna

Svar: Tackar Johanna, och jo jag är hyfsat trött på tjafset med. Har hela livet TOTALVÄGRAT gå med på att andra ska definiera och tala för mig vad jag ska vara/göra men att det håller på än är ju sjukt. Tack för fina orden! Sköt om sig!
BadassJass

3 HANNA GÖTHBERG:

Älskar dina tatueringar!

Svar: Tack Hanna, jag med faktiskt :)
BadassJass

4 Humlan72:

Brutalt sant..förstår inte heller varför denna dubbelmoral aldrig växer bort! Och för att vrida till det ytterligare så vill väl alla män/killar träffa en tjej/kvinna som är "bra i sängen" men hur i hela fridens namn skall de bli det om männen ska hålla i alla "nycklar"??
En tjej/kvinna som är trygg i sin sexualitet skrämmer nog många män eftersom de inte har en blekaste aning om sin egen?

Svar: EXAKT, Humlan! Flera såna logikvurpor finns absolut! Jadu, med tanke på att man i tusentals försökt kontrollera kvinnors sexualitet så finns definitivt en stor rädsla för den...
BadassJass

5 Morteza :

Haha, nej men säg vad du verkligheten tycker, don't hold back 😆

Svar: I never do,Morteza :)
BadassJass

6 O:

Du är cool! Den sexualitet och sexighet som osar om dig är sjukt tändande - den har du nog just för att du kör på och som jag läser det ligger på och bestämmer typ. Synd att du dissa mig som inte din typ när jag försökte en gång... var lite för prydlig sa du.. att jag trilla in här var en slump men tror att jag hade fått en grym upplevelse ;)

Svar: Jag får tacka för komplimangerna :)
BadassJass

Kommentera här: