Mitt liv i tatueringar i svart/vitt, min andra photoshoot...

I söndags så gjorde jag min andra photoshoot ever. Iom helt annat än förra gången, skulle vara naken mestadels av tiden, så trodde jag kanske skulle känna mig lite obekväm eller så men icke, inte alls. Har jag väl bestämt mig själv för att göra en grej så känns inget obekvämt direkt, då kör jag bara kör.
 
Å blir kul att ha kvar när jag är ett skrynkligt russin och ska förklara för barnbarnen att farmor/mormor minsann inte va ett russin jämt :D!
 
Modell: BadassJass also known as Jasminka Sowdat
Fotograf: Ola Billmont, www.olabillmont.com !
 
Älskar denna, min rygg! BadassJass i skylten med WARRIORs, come out to play & en smilodon aka sabeltandad tiger under, under den står det MJAU också men syns inte i denna bild. Man skymtar tigerränderna på höger sida också samt korpar på armen och texten på axeln som lyder: You've gotta fight til you break, talk alot of trash and the step up to the plate.
 
Är helt förälskad i denna också, min mage och armar, samt att man skymtar mina tatueringar på sidan av låren. Höger underarm: You've gotta FIGHT til it hurts and then you do it AGAIN samsas med en kvinnlig krigare och texten Grudi Balkanske.
På magen på piratdöskallens bandana: Loyal to no(ne) OTHER & man skymtar kompassen under armen.
Vänsterarmen på serbiska, mitt sätt att hedra min pappa:
Licis na moga oca
na sceni mog detinjstva
najlepseg crnog labuda
zbog kog se svetla gase
zavesa nade pada
iz proslosti nemam nikuda
LOVRENC 470810-951026
 
Egen översättning:
Du liknar min far
Från barndomens scen
Vackrast av svarta svanar
Orsaken till att ljusen slocknar
Att hoppet rämnar
Mitt förflutna har jag ingenstans att fly
LOVRENC 470810-951026
 
En serbisk fantastisk låt på vänster överarm: Grudi balkanske! Egen översättning:
Öarna gömmer dig
Måsarna skyddar dig
Jag är redan långt borta

Nu spelar andra för dig
Nu smeker andra dig
Jag har för länge sen slutat 

Refräng: 
Minns mig, bara en gång till
Minns mig och sök upp mig igen
Dom lurar dig att jag inte älskar dig
Mitt balkanska bröst 
Dina adriatiska ögon
Man skymtar även den kvinnliga bågskytten där på sidan.
Jag inser att jag har levt tamejfan i alla fall, mycket som samsas där alltså och allt är egenkomponerat/ritat i bildprogram och sen har min tatuerare Annicka gjort ett fantastiskt jobb såklart också, men levt har jag tamejfaaan ;).
 
Det var den sista jag vill visa upp av dom jag fått hitills, har flera men dom var lite för nakna för att slänga upp såhär på nätet :), ni får tro mig när jag säger att dom blev bra också men dom ska mer hänga på en utställning i så fall om nåt.
 
Vi tog ett antal "lite mer" påklädda i färg också, men inte klara ännu iom Ola fotade med analoga kameror inkl denna kamera (se bild nedanför) som var som från en svunnen tid :D, väldigt häftigt i dagens digitala värld! Och tycker att djupet och skuggorna mm blir heeeelt annorlunda med analog kamera! Läckert!
 
Fotograf: Ola Billmont, www.olabillmont.com !
 
P.S. Hjälp till att Sänka näthatarna! Startat en grupp där vi hjälps åt att slå tillbaka mot näthatarna! Kika gärna in och gå gärna med på fb: Sänk näthatarna, hjälp varandra . D.S 

Kommentarer:

1 Anonym:

Grudi balkanske :-) niko nemoze biti tako emotivan ...fina bilder tjejen ! L.

Svar: Najbolja pesma i dan danas :)! Tack tack!
BadassJass

2 Ogge :

Jävlar vilken kropp du har!

Svar: Tackar :)
BadassJass

3 Anonym:

Grymt snyggt 👍😘

Svar: Tackar :)
BadassJass

4 pelle plutt:

Vad modig du är...

Svar: Har jag nånsin varit rädd av mig;)?
BadassJass

5 Bianca:

Grymt 👍 Snygga bilder 😘

Svar: Tack babe :)
BadassJass

Kommentera här: