Bra träningsvecka so far, slagit personbästa & slog hål i juggenäsan på gymmet...

Bra träningsvecka so far!! Spräckt flera tidigare personbästa och känner att musklerna svarar mer och mer!! Sliten men ändå nöjd!
 
Lyckades även i söndags att dra hål i näsan hahhaha, skulle köra pulldown rygg/latsdrag stång som sista övning och ökade vikten för varje set. Skulle köra sista och tog i som faaaaan på första repen för att ORKA!!! Rätt när över näsan dock hahhaha!! Så gåre när man har stor juggenäsa och mer VILJA än styrka i sista men tyngsta övningen :D... Jaja, körde vidare hela setet och gick sen och torkade bort blodet men näsan är ett känsligt jävla ställe att dänga till sig på asså, speciellt om en i min storlek ;).
 
 
Träningsbilder från denna vecka so far.
 
En annan sak jag anammat väldigt slaviskt är att jag ändrar träningen liiiiiite hela tiden. Förra veckan körde jag alla övningarna med högsta möjliga vikten och med 5 set och 12 reps. Sen i söndags så kör jag stegrande vikter och flera reps, men lika många set.
 
Tex så körde jag i söndags:
 
Militärpress, stång
15kg 2x20
17,5kg 1x15
20kg 1x12
25kg 2x6
 
Triceps hantlar, liggande
8kg 3x15
9kg 2x12
 
Hantellyft åt sidan
6kg 1x15
7kg 2x15
8kg 2x12
9kg 2x10
 
Baksida axlar på lutande bänk
3kg 3x15
4kg 2x12
 
Rygg pulldown brett/stång (latsdrag)
9kg 2x20
13,5kg 1x15
16kg 1x12
20 kg 2x12
 
Och det var i denna sista 1x12 på 20kg som jag smackade stången RÄTT ner på juggenäsan ;)... Jajjeeemeeen, är det nån gång man känner sig så jääävla bright och stark och stor och "yaaay, the world is mine" så är det INTE när man gör en sån grej hahhaha... Men det är bara att garva åt sig själv och KÖRA KLART!! No fackin excuses!! 
 
Sen äre alltid kul att öppna med "aaa du vet, tuff helg på stan assåå men du skulle se den andra snubben pffftt..." innan man erkänner att man var en KLANT bara denna gång ;)
 
Testade också en portion av en pre-workout som heter Frenzy, fick frågan från en gymkompis om jag som aldrig provat sånt förut kunde kolla om det gav nån effekt alls på mig iom han själv druckit det länge. Testade och jag kände INGENTING, märkte inget, inte på att dricka det en endaste gång i alla fall. Men osäker på om det är mer verkan om man fortsätter eller hur det se ut. Har hittills hållt mig undan allt annat än BCAA och proteinbars. 
 
 
Selfie-kingan slår till igen med sin nya systemkamera!!

Måndag va legday och förutom att återigen öka lite på mitt personbästa i liggande legpressen där jag körde:
60kg 2x12 (uppvärmning)
100kg 3x12
120kg 2x12
140kg 2x12
150kg 1x12
100kg 1x12
så tog jag även personbästa igår på vadpressen och körde:
65kg 2x12
75kg 1x12
85kg 1x12
95kg 2x12
 
95kg tyngd på mig är riktigt bra, väger själv 52 kg. Vet att det inte kanske säger så mycket men när man tränar dagligen så behöver man lite såna små utmaningar och pusha sig hela tiden, det blir en vana tro det eller ej. 
 
 
Avslutar med bilder som jag kört igenom Filtermania-appen för lite effekter osv. Kul att hålla på med retusch och filter så övar på.
 

P.S. Hjälp till att Sänka näthatarna! Startat en grupp där vi hjälps åt att slå tillbaka mot näthatarna! Kika gärna in och gå gärna med på fb: Sänk näthatarna, hjälp varandra . D.S 
 
 
 

Kommentera här: