Mosa axlar igår, lacka ur på en skitsnackare på gymmet & idag blire MOSA ben...

MOSADE axlar igår! Fick sån pump så det var grymt! Har senaste 3-4 veckorna verkligen gjort så att jag ändrar en hel del varje gång jag kör, antingen vikterna eller seten eller repsen. Så att kroppen inte vänjer sig vid samma lixom. Det har funkat riktigt bra! Känner av det efter VARJE pass helt klart.
 
 
Träningsbilder i all ära men blir ju lite same same så slänger in en från senaste fotoshooten också... Fotograf/polare: Zeta Anna Johansson
 
Gårdagens pass:
 
Bicepscurl med stång
12,5kg 2x20
15kg 1x15
17,5kg 2x12
Militärpress med stång
15kg 2x20
17,5kg 3x15
Liggande tricepspress med stång
12,5kg 5x15
Axellyft fram med stång
12,5kg 7x12
Baksida axlar lutande bänk hantlar
4kg 2x15
5kg 3x15
Hantellyft åt sidan hantlar
7kg 5x12
6kg 2x20
 
Såå jooo jag är lite mör idag i axelpartiet idag. Däremellan hjälpte jag även till att lyfta upp och ner 55kgs hantlar till gymbekant som behövde hjälp med att få upp dom när sittandes på bänk. Jag väger själv 52 kg så tycker ändå att det var liiiiiiten del av träningspasset också.
 
Tyvärr lackade jag bara minuterna senare ut på denna gymbekant, upplever det som JÄVLIGT LÅGT att göra sig lustig över andra som är och tränar, att sitta och flina och garva och snacka skit om dom bakom ryggen. Det är en kille som gör lite lustiga övningar, men han är vältränad så wtf det verkar ju funka för honom. Å sen äre en sak att dra på munnen åt det, för det ser lustigt ut, men en helt annan att fortsätta himla med ögonen och snacka skit till andra osv. Då lackar jag, då är det rent jävla skitsnack.
 
Å jag är inte den som håller käften om det, skiter i att översittarn pumpar 55kgs hantlar och är större, talade om vilket sopa han va och varför. Folk som känner sig bättre och större för dom trycker ner andra är för mig snarare jävligt små människor. 
 
Ikväll blir det LEGDAY deluxe i alla fall! Ska dock försöka hålla mig undan två grabbar som kör där ofta också och som jag kört utmaningar med/mot, för varje gång har dom nån ny tortyrmetod som vi ska testa tydligen hahahaha :). Sist vare lååååååångsamt som faaan i liggande legpressen, en rep skulle ta 30 sek, alltså 15 sek ner och 15 sek upp. 3 set och 5 reps i varje, fiiii faaaan!! Inte kul nånstans, but I did it ändååå :)! Ikväll ska dom köra nån annan variant, orkade inte ens lyssna på vad den innebar efter två meningar för det var bara ännu en tortyrmetod helt klart ;).
 
 
JuppJupp, that´s my legs!
 
 
Så jag kör på med mitt pass och retar dom lite när dom ligger döende där bredvid ikväll tror jag hahahaha:
 
Liggande legpress
100kg 3x15
130kg 1x12
160kg 1x10
180kg 1x10 (ska prova öka mitt pb från 160kg till 180kg, är rätt säker på att jag tar det faktiskt på färre reps)
130kg 1x12
100kg 3x15
Utfall i smithen, med "döda" benet på bänk
20kg 5x12
Benböj
20kg 2x20
25kg 3x15
Raka marklyft
20kg 2x20
25kg 3x15
Bencurl
15kg 4x12
Fällkniven på bänk
4x20
 
Hörs på andra sidan 180 kg i liggande legpressen dåråååå :D!! MOSA på alla ni som kööör!!!! Ni andra får hejja på :)!
 
P.S. Hjälp till att Sänka näthatarna! Startat en grupp där vi hjälps åt att slå tillbaka mot näthatarna! Kika gärna in och gå gärna med på fb: Sänk näthatarna, hjälp varandra . D.S 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: