BadassJass goes Mad Max-ish...

Då fick man se resultatet av min första photoshoot nånsin och blev överraskad att det blev så pass många bra bilder juuueee!! Värsta modellen juue :)!
 
Mitt tänk var att temat skulle vara punkish, trashig och mad max-ish känsla ungefär. Lånade grym pilbåge & rostiga kedjor av Thomas (tack Thomas!!)! Kompletterade med lite egna kläder och fotografen Lars-Åke Jonsson hade koll på övergiven skräpig tågtunnel som vi tog oss till samt tog bra bilder! Attityden, tattoosen, fejjan & kroppen tog jag med mig också förutom kläderna :)! 
 
Helt klart värt kylan & frysandet, den röda näsan, byta om vinglandes därinne, trippa runt i högklackat och allt!
 
Här är några av mina favoritbilder från min FÖRSTA PHOTOSHOOT NÅNSIN :)
 
BadassJass goes Mad Max
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är supernöjd över att ha gjort detta, kul erfarenhet, man lär sig massor direkt och väldigt kul att ha kvar såna här bilder en dag då man är skrynkligare än ett russin och barnbarnen tror dom är tuffa lixom ;)!
 
Har som sagt aldrig direkt känt mig bekväm framför kameran men det går att vänja sig bara man vill! Har tidigare aldrig tränat men nu tränar jag stenhårt! Aldrig käkat rätt tidigare och gör inte det nu heller kanske men MER rätt i alla fall. Hade aldrig haft hund eller kört hundspann, men såg till att bli med siberian huskys och släde & trehjuling och körde och tävlade i flera år. Hade aldrig byggt om en helt hus eller gjutit ett betonggolv, byggt en trappa eller en hel ny bod tidigare men bestämde mig och gjorde det. Hade aldrig nånsin knappt doppat tårna i svenskt vatten ens på sommaren men tog dykcert ute på Värmdö i november månad med läckande torrdräkt en hel helg! Osv osv....
 
If you want it DO IT! Ett liv, en chans!! LEV ffs LEV :)!! Mig går det inte att hindra när jag väl vill nåt, noll eller hundra på ALLT jag gör. Det är så jag skapar minnen som gör mig glad och jag kan le åt varje morgon jag vaknar!! Mycket mer uppiggande än kaffe ;)!
 
P.S. Hjälp till att Sänka näthatarna! Startat en grupp där vi hjälps åt att slå tillbaka mot näthatarna! Kika gärna in och gå gärna med på fb: Sänk näthatarna, hjälp varandra . D.S 
 
Bloggranking 
 
  
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Du är ju helt grym Jasminka. Mycket bra inställning till att våga göra någonting nytt. Och nu har du dessutom en egen blogg :)

Svar: Tackar för dom snälla orden! Vill man så ska man, kör bara kör :)!
BadassJass

Kommentera här: