Formchecksfoton, TRÄNAAA inkl schema, tips på BCAA & mat & basket-wm-final....

Lite formchecksfoton från idag:
 
 
Igår körde jag förutom 20 minuter uppvärming på löpband, lutning 9, speed 6,3:
 
Bicepscurlstång 17,5kg 5x8
Militärpress 25kg 5x8
Axellyft fram med stång 12,5kg 5x8
Triceps från pannan, stång 15kg 5x8
Baksida axlar framåtlutad på bänk med hantlar 2x4kg 5x8
Hantellyft sida 2x7kg 5x8
Fällkniven på bänk 4x15
 
Idag ska jag köra TUNG legday, så 15 min uppvärmning på löpband, lutning 9, speed 6,3:
 
Legpress (liggande legpress!) bena isär & högt upp 120kg 5x8
Legpress (liggande legpress!) bena ihop & mitt 120kg 5x8
Bencurl 30kg 5x8
Benböj 25kg 5x8
Leg extension 25kg 5x8
Fällkniven på bänk 4x15
 
Lite tips på mellanmål samt på bcaa mm:
 
 
Älskar shakern då den är på 1 liter!! Slipper man springa och fylla på!
 
Å gissa vad! Vi VANNNNN semifinalen i Basket WM 2014!! Serbien tog hem det! Fantastiskt spel, bra försvar, många kontringar, Bogdanovic med några sjuukt VIKTIGA 3-or, Teodosic som satte viktiga 24 poäng, Raduljica (även kallad Braduljica av oss serber, "lilla skägget" :D) med sin snygga touch på en viktig boll men framförallt sitt enorma jobb både i försvar och offensiv. Mycket bra lag! Får mig att minnas åren med Divac, Djordjevic, Bodiroga mfl! Grymt och nu är SRBIJA i final imorgon mot USA!
 
 
FINALEN går imorgon söndag den 14 september! Så blir basketfinal innan valvaka :)!!
 
 
Avslutar inlägget med en hotell-selfie från förrgår när på vift till Linköping i jobbet som även fick mig att inse att det var dags att fylla på med röd färg i håret igen :):
 
 
P.S. Hjälp till att Sänka näthatarna! Startat en grupp där vi hjälps åt att slå tillbaka mot näthatarna! Kika gärna in och gå gärna med på fb: Sänk näthatarna, hjälp varandra . D.S

Kommentarer:

1 Ogge:

schysst Form!

Svar: Tackar! :)
BadassJass

Kommentera här: