Ny tattoo!! Nästan klar med tatueringarna på båda sidor nu...

Igår vare dags igen att gadda sig hos min BÄSTA Annicka på PMS-Pimp my skin som gaddat 95% av alla mina tattoos och som ALLTID förstår mina ideer och ritningar/designs och gör dom ännu bättre när hon tatuerar in dom!!!
 
Vänstra sidan gjorde jag nästan klar för en månad sen, min dotter Demis sida. Den högra är min sons sida, Tighos sida. 
 
Vi hann inte klart allt igår dock utan får bli nästa sittning, då ska tigerränder få ihop dom två delarna samt lite flera korpar på dotterns sida mot ryggen till osv.
 
Här är i alla fall Tighos sida, nästa gång ska det dit tigerränder för att få ihop helheten:
 
 
 
Här är en bild med båda sidorna :
 
 
Försökte ta lite bilder så man ser hur dom olika delarna ändå hänger ihop med varandra trots helt andra saker på magen:
 
 
 
Det börjar nu bli mer och mer ont om plats för mer tattoos men har ändå några ideer till så får se hur jag kan lösa det, får gå upp i vikt eller nåt så jag får mer hud :)

P.S. Hjälp till att Sänka näthatarna! Startat en grupp där vi hjälps åt att slå tillbaka mot näthatarna! Kika gärna in och gå gärna med på fb: Sänk näthatarna, hjälp varandra . D.S 
 

Kommentarer:

1 Yenny:

Så jäkla snygga tatoos!! Sitter så bra på din kropp och riktigt snyggt med röd färg :)

Svar: Tack så jättemycket Yenny :)! Hittat min egna variant av trash polka stilen tillsammans med dom motiv jag vill ha, tar sin tid att designa/få ihop/rita alla motiven men är väl värt alla timmarna jag lägger ner innan som sen min tatuerare Annicka bara gör ÄNNU bättre :)!
BadassJass

Kommentera här: