Spridning av STULNA PRIVATA bilder på nätet....

Såhär ser vardagen och framförallt det eviga argumentet (sexistiska personangrepp alltså) ut för tjejer som ifrågasätter tex spridningen av STULNA PRIVATA nakenbilder. I detta fallet handlar det alltså om Jennifer Lawrence stulna bilder.
 
Det här är alltså vardagsmat för ALLA tjejer och nu pratar vi INTE Saudiarabien utan Sverige, inatt 2 september 2014.
 
När man inte har nån ursäkt för sitt ryggradslösa beteende så är det ett vedertaget argument att slänga ur sig sånt som att "hoppas du hittar någon som vill stoppa kuken i ditt skrynkliga feministhelvete" gärna "upplättat med nån form av smiley efter. Cause that surely makes a fucking difference...
 
Vi har lagar mot stöld. Snor nån en TV och nån annan försöker kränga den vidare TROTS denne vet att den är stulen så är det ju häleri sist jag kolla i alla fall. Ser ingen skillnaden mot att nån hackade in sig på ett privat iCloud-konto och stal bilderna mot att nån bröt sig in hemma hos henne och stal dom där.
 
Förutom att vi har lagar mot sånt här, som dock ingen verkar följa, så är det dessutom sjukt ryggradslöst gjort & inte blir det bättre när man ser dom sk "argumenten" om att jag borde få kuk. Sen undrar folk varför det finns feminister när vi brudar stöter på sånt här DAGLIGEN. I SVERIGE. Ööööhh ja gissa!! 
 
Hur jag ens halka in på detta var för att en numera fd polare gick in och kommenterade/like:ade så det dök upp på mitt nyhetsflöde. Så parallellt medan jag utbytte sk "argument" med spridaren, så utbytte även jag och fd polarn Johan också sk "argument".
 
 
Så kan man sprida privata nakenbilder på nätet och like:a dom så äre väl inte mer än rätt att sprida personers unkna, ruttna, ryggradslösa beteende, som ju däremot inte är STULNA eller privata utan skrivits på ett offentligt socialt media.
 
Så nej, alla ni snubbar som alltid säger: "Ja men det är ju inte normala män som beter sig såhär", ni har helt fel. Det är fullt normala snubbar som anser sig ha all rätt i världen att sprida och/eller like:a stulna nakenbilder tex men ve och fasa att jag har åsikter om det. Då äre stora krigstrumman fram ihop med förlöjligande personliga angrepp påhejjat av sexistiska diton. Sen undrar folk varför feminism finns. GISSA!
 
UPPDATERING: Efter några nej från FB att ta bort sidan/delningen/inlägget så fick jag nyss ett JAAA, dom har tagit bort den! Fuckin victory! Don't get sad, GET EVEN!

Kommentera här: